В Миланската La Scala публиката гледа класически вариант на операта "Дон Жуан.Снимка: Reuters

Недоразскъсана опаковка с презерватив и набран с едър шрифт надпис: "Дон Жуан. Скоро" (Don Giovanni. Coming soon) предизвика негодуванието на английската критика.

Провокативният пиар е на националната опера на Великобритания (АНО), която по този начин рекламира новата си постановка на операта от Моцарт за прочутия любовник, пише в. "Ивнинг стандарт".

Представители на АНО заявяват, че маркетинговата кампания "отразява същността на самата опера", поне във вида, в който я е замислил режисьорът-постановчик Руфус Норис. "Ние искахме ярка реклама, затова замислихме тази идея, която смятаме за блестяща,смешна и остроумна" - казват представители на оперния театър, пише БТА.

Не всички обаче са готови да се съгласят с тях. В Туитър мнозина са нарекли рекламата "вулгарна" и "ужасна". Не за първи  път постановки на Норис предизвикват  противоречиви мнения скандали.

В предишна постановка на "Дон Жуан" той е представил прочутия любовник като банален изнасилвач.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase